Granen står så grön och grann i stugan...

Eftersom jag tar kort med min mobilkamera så blir det inge vidare kvalité på bilderna tyvär... men visst är den fin min lilla gran!?


Har valt att dekorera med vitt, rosa och silver =) glitter och kulor har jag köpt på min "favoritaffär" (!) Claes Olsson (dom har sjukt mycket bra saker där som man inte tänker på!) dom vita rosetterna har jag gjort själv =)



   


Så här har jag gjort rosetterna:
  
  

Materialet är något slags skumgummi som kommer i lådorna med amaryllis för att skydda knopparna. Varför slänga när man kan göra så fina vintriga rosetter? =)

Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Fina foton :)

2009-12-20 @ 18:36:38
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Anonym

fiiiiiiiint! =) och myyyyyyyys

2009-12-20 @ 19:18:18
Postat av: bror

Fin fint :)

2009-12-20 @ 22:52:37
Postat av: Emma lillasyster

Vad gullig! du och Adam kommer nog i lagom tid imorn för våran granpyntning :) kramis<3

2009-12-22 @ 16:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0