bröllop

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på brudbuketter som jag har gjort. Denna är från i sommras.


Lekfullt med rosa


      



Material:
* baby aqua ros
* ljus ljusrosa ros som jag inte kan namnet på, man skulle kunna tro att det är vendela rosen som är creamfärgad
* Phalaenopsis orkideéklockor vita och rosa
* rankor av Fallskärmsblomma
* Rankor av murgröna
* några vackra sommarstrån (vet ej namnet) 


Härlig klassisk bukett med en touch av sommar och lekfullhet. Det fina tycker jag är att det hänger lite grönt utan att det blir någon droppform, mer lekfullt och spännande.
orkideerna bidrar till en känsla av lyx.


Här nedan hittade jag lite bilder med ett annat ljus

med matchande tärnbukett




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0