Mare christmas and a woody new year...

Tänkte avslöja lite inför våran årliga julvernissage på La Fleuriste www.lafleuriste.se som i år kommer äga rum den 21november. Vi kommer även i år sammarbeta med galleri redhill www.redhill.se
Det är mindre än två veckor dit så det börjar dra ihop sig! I år har vi kört på temat:

HAVET vs SKOGEN

Vi har delat upp olika ansvarsområden och mitt ansvarsområde fick bli skogen...
så nu försöker jag förfullt leta inspiration med temat skog.

Jag tänker mig att jag ska baka in den traditionella julen i skogstemat...
Det kommer bli mycket pinnar, kottar och mossa i ny tappning! Det ska bli en utmaning att få det både traditionellt och nytänkande på samma gång.

Här är några härliga bilder jag tog på en skogspromenad hemma hos pappa (utanför Skövde) i vintras









Om det är någon som har någon inspirerande skogsbild så skulle jag bli jätteglad om ni maila den till mig... jag behöver nämligen all inspiration man kan få!
[email protected]


Kommentarer
Postat av: Tina

Ni kommer göra succé o som jag kan tänka mig virvlar dina fantasifulla idéer hej vilt i butiken. ska bli skoj o se resultatet!

2009-11-10 @ 18:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0