Skitväder

Men inne är det varmt och mysigt =) Sitter och äter frukost och kollar på min tulpaner... hade varit mys att tända lite ljus också. Det som är mysigt med hösten är att man får sitta inne och kura. Fast man börjar tröttna lite på det också.....  Just nu skulle jag vilja ha SOL och en lång härlig höstpromenad.

En annan sak som är fint med hösten är alla nakna träd. Jag är en trädälskare!  Tycker att dom är så vackra. Jag får så mycket inspiration av att kolla upp i trädkronorna. Du kanske tycker att det är konstigt... men kolla bara!




Kommentarer
Postat av: Anna

eftersom ingen annan kommenterar så får väl jag göra det ;) Jag och anton vill ha någon snygg krukväxt i inflyttningspresent btw :D Dessutom måste du lägga upp bilder på det gröna håret:)

2009-11-26 @ 11:39:32
URL: http://anabu.blogg.se/
Postat av: lotti

o va kul att det är någon mer som älskar nakna träd,jag tycker det är så vackert.Sedan är jag tokig i stenar oxå!<3

kram Lotti

2009-11-27 @ 10:17:42
Postat av: Camilla

Underbart!! Tittade vi på stammar när du var hon oss? Ber mina elever idag att gå ut och kolla vad det är för färg på en trädstam.... alla!!!

Så kul att se vad du gör och få ny inspiration!

tack Malin! Kram

2009-12-03 @ 22:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0