Min alldeles egna blogg

Det känns jätteroligt och spännande att starta en egen blogg! Den kommer förmodligen innehålla massa stafvel och sär skrivningar... (hihi) och en massa blomster såklart!

Min tanke är alltså att jag ska blogga om blommor och floristik och sådant som gör mig inspirerad. Det ska bli intressant att se hur länge jag kommer hålla på och hur seriös den kommer att bli. Just nu känns det i allafall väldigt inspirerande och roligt=)

Eftersom jag är helt värdelös på det här med datorer och all annan elektronik så kommer min första utmaning bli att få mina bilder från telefonen in i bloggen.... ja ja... inte så svårt kanske men de är ju ändå mig vi talar om här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0