Mörker och åter mörker

Idag slog det mig att det är alldeles för mörkt och kallt ute för att jag ska tycka det är inspirerande över huvud taget! Känner mig trött och hängig och fattar inte riktigt hur jag ska orka med den här vintern... Fast det händer ju en del roliga grejer framöver... på tisdag fyller jag ju år!! Hade tänkt att fira med mina vänner på Skojarbacken,  riktigt mysigt ställe faktiskt. Det blir nice. Sedan festen nästa lördag. Då ska vi ha Maffia-tema... haha... de kommer också bli kul!  På jobbet så är det planering inför julvernissagen som gäller. Känner att jag måsta ladda och hitta inspirationen igen... 



Lite köttätande växter... Sarasenia



Nu ska jag ta mig i kragen och pallra mig iväg till gymmet.

 


Kommentarer
Postat av: lillebror

Tänk på din käre bror så ska du se att inspirationen kommer flygande till dig :)



hellre 1 fågel i handen än en fågelskit i huvudet, som ordspråket säger :P

2009-10-29 @ 18:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0