funderingar...

Den 9 maj ska jag delta i hattparaden i samband med trädgårdsdagarna på Liseberg. Förra året var min Kollega Andrea med och hon vann med sin hatt!
Året innan tävlade jag och en annan kollega ihop och även då vann vi =) Det har med andra ord gått väldigt bra tidigare år! Det sätter ju ganska stor press på mig!

 
Andrea i röd jacka med en modell och vinnarhatten.

Årets tema är: Du är gäst på kronprinsessans bröllop och du ska bära en blomstrande hatt. 
Jag lovar att jag ligger sömnlös på nätterna för jag funderar på modell, blommor, teknik mm. Detta är en perfekt övning inför kommande SM. Jag ska göra mitt bästa!

Dessutom ska vi på La Fleuriste ha en monter på Trädgårdsdagarna så det är mycket att fixa med...  
Nu är det snart dax att kila iväg till jobbet. Hoppas på lite klarhet så att mna kan få sova på nätterna! Ni kommer att få höra mer om hattar och trädgårdsdagar så småningom.

Kramifolia

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tänker mig något transparent ... lätt, kvinnligt ... Samtidigt lite storlek, typ "titta på mig" :P hihi .. Ska bli spännande och se vad det blir! Det kommer gå så bra!!!! :D Synd att man inte kunde vara där

2010-04-19 @ 09:09:55
URL: http://flowerart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0