Våren är här, som jag har längtat!

Det var ju drygt en vecka sedan som jag gjorde ett nytt inlägg... Har en babiljon ursäkter för varför det har dröjt men jag tänker inte trötta ut er med det utan istället bjuder jag på lite härliga vårbilder.


Det gör inte alls ont när knoppar brister... eller...

 


En yrvaken humla festar på en krokus.


Staden börjar blomma ut! ...bokstavligt.

 


I hörnet ligger butiken där jag jobbar, La Fleuriste. Ni kan tro att jag har härlig utsikt över parken så här års.  

 







Jag ska göra mitt yttersta för att det inte ska dröja lika länge till nästa inlägg.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ååå vilka vackra bilder !!! Jag tänkte komma och hälsa på dig i butiken när jag är på Yrkes SM i maj om jag får, skulle vara jätte kul ! :D

2010-04-13 @ 13:31:45
URL: http://flowerart.blogg.se/
Postat av: Malin Convalaria

Jaa! vad kul! Var och när är det? Är det inför publik? I så fall måste jag ju komma och kolla!

2010-04-13 @ 16:18:39
URL: http://convalaria.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är 18 - 21 maj .. på svenska mässan. Så de borde vara inför publik. Sen är det ju massa andra som är där och tävlar i sina yrken också, frisörer, snickare ... mm. :) Kommer vara jätte häftigt! Det är ett förberett arbete, en brudbukett.. valfri teknik, valfritt tema .. man väljer helt själv, har så svårt att få det att lossna i tankekontoret !! :P

2010-04-13 @ 18:03:59
URL: http://flowerart.blogg.se/
Postat av: Maria

Det va på tiden :) nu vill jag se härliga vårbuketter och annat härligt!! Give me some inspiration!

2010-04-14 @ 18:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0