lite julstämning så här på en fredag...
















Kommentarer
Postat av: Sarah

åhhh vad fint ni har det i butiken! Jag blir så inspirerad och ska slänga på mossa och äpplen i alla mina krukväxter! och gå och köpa mig en en. puss o kram! /sarah

2010-12-03 @ 22:04:41
Postat av: Mariam

Hejsan!

Jag är en 16-årig tjej från Stockholm som skulle jättegärna vilja intervjua dig kring ditt arbete som florist. Jag själv går på frisörlinjen men kan intervjua vilken hantverkare som helst och jag fastnade lite när jag kom till din blogg.

Skulle därför uppskatta om du hörde av dig på min mejl. :)



MVH, Mariam Grigoriadi

2010-12-05 @ 00:01:56
Postat av: Anna

Alltid trevligt att besöka din blogg :)

Jag gillar busken med julgranskulan. Hur fäster du den ? eller köper du redan färdigmonterade ?

Ha en skön söndag



Anna

2010-12-05 @ 13:17:58
URL: http://missaiv.blogg.se/
Postat av: Malin "Convalaria"

Jag antar att du menar enarna med "böjen" Jag har lindat enen med guldtråd, samma tråd har jag fäst julgranskulan med. Guldtråden gör också att man kan forma och böja enen till en fin "Juleböj"



vintriga hälsningar

2010-12-05 @ 20:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0