Ängsmodellen

Numera är denna den vanligaste modellen jag gör när det gäller sorgbinderi. Otroligt kul att folk är så öppna med begravningsblommor och har faktiskt insett att det inte behöver vara dom traditionella binderierna. Denna är mycket finare och personligare tycker jag. =)



Material:

 

  • lila syren
  • lila anemon
  • rosa prärieklocka
  • rosa hyacint
  • rosa tulpan
  • gröna cornellpinnar
  • någon blå pärlhyacint har smygit sig in
  • har täckt med azaleablommor och nålade anthuriom blad

 

Här är en annan "mini" variant


Vad tycker du om Ängsmodellen? Jag tar gärna både positiv och negativ kritik =)

Svarar gärna på komentarer och frågor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker om den höga varianten! Jag tycker att den lilla är lite för knubbig, jag tycker det är fint med lite stjälkar och luft. Riktigt snygg variant av sorgbinderi!

2010-02-10 @ 18:31:10
Postat av: Malin

Kul att du gillar det! Det blir inte bara snyggt utan roligare att göra också =) Tack för ditt tyckande.

2010-02-10 @ 21:56:25
URL: http://convalaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0