phu... så var dagen över

För er som undrar så...
 

  • överlevde jag sprutan (en av tre)
  • städingen gick bra... lite kvar dock
  • lunchmötet var lyckat... intersset för en bröllopsinspirationsdag verkar stort =) kul tycker jag!
  • (exponering och skyltning får bli morgondagens projekt.)
  • träning blev det också minnsan! =)

Trots att jag har fått gjort en hel del idag så finns det massa saker jag inte hunnit med... Man önskar bara att dagen var lite längre och att man hade lite mer ork så kanske kanske man skulle få gjort allt det där man ville göra. Men men det är väl bara att inse att man inte är superwomen utan en alldeles vanlig liten människa. =)

Har till exempel inte tagit några bilder idag... hoppas hoppas att det hinns med i morgon!

Sov sött!
pussilago


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0