bröllopsveckan onsdag

Arbetet fortlöpte. Min grupp gjorde fler dekorationer till festvåningen och gästrummen. Jag fick äran att göra två dekorationer som skulle pryda kungens och drottningens middagsbord. Då blev man inte LITE stolt!

När vi  fikade på slottsgården kom Carl-Philip förbi och tog en fika han med. Han satt vid bordet alldeles brevid oss. woho! Jag har sett min första medlem i kungafamiljen live!
 
På eftermiddagen fick jag göra toablommor till slottet! Man skulle kunna tro att jag är någon slags expert på just toablommor... jag har ju tränat en del =) 

En bit in på veckan så här så började man lära känna folk och kom in lite mer i arbetet. Det kändes som om dekorationerna bara blev bättre och bättre och det känndes lite mer avslappnat.

fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0