det händer grejer!

För det första vill jag be lite om ursäkt för att bloggen inte uppdateras lika ofta längre... Det är så mycket annat som händer och jag hinner inte riktigt med att uppdatera. 

På söndag drar jag till storstaden för att dekorera på det kungliga bröllopet! Det känns lite pirrigt. En otrolig ära!

En annan sak som händer på lördag 12/6 är att jag kommer att vara med i GP:s bröllopsbilaga =) mer säger jag inte... Ni får se på lördag.

Nu måste jag rusa till jobbet.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul! Om du kommer ihåg får du gärna ta med dig bilagan så jag får se nästa vecka! Vi ses snart! har det löst sig med boende för dig ?? kram

2010-06-08 @ 13:46:40
URL: http://flowerart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0