ulligt o gulligt

Det finns ett material som har blivit otroligt populärt i min bransch. Det är olika typer av garn! Jag älskar att jobba med detta material. Det ger en sån fin effekt! Jag tror att verenda  blomstebutik kommer att använda garn i någon form julen 2010. Se bara så gosigt det blir! På bilden nedan har jag dekorerat en prydnadskål med ett tjockt ullgarn.



En succé som är här för att stanna eller en fluga som är borta om ett år?
Jag undrar om man kommer bli lika trött på garn som man var på sisal?
Nåja... just nu är garn mysigt och gosigt och ulligt och gulligt och alldeles alldeles underbart!

Jag lovar att ni kommer få mer ulligulligt från mitt håll...

Varma höstkramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0