Julveckan

Tänk, nu är det bara några dagar kvar till självaste julafton. Det går så fort! I vanliga fall skulle jag stå inför årets stressigaste och roligaste vecka, vara superladdad och fylld av julinspiration! Måste erkänna att julinspirationen är svår att hålla fast vid i år. Kanske beror det på avsaknad av snö, kanske beror det på att jag är hemma och har fullt upp med bebis. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Men jag försöker så gott det går med julblomor, tända ljus och paketinslagning...
Vill sända en hälsning till alla florister där ute: Kör hårt! Men glöm inte att andas och ta en paus. Jag önskar er alla en riktigt rolig, inspirerande och lönsam julvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0