ärtsoppa och pannkakor på en tisdag!?

Ja, så tokigt det kan bli! Men är man ledig en tisdag så är det då man hinner steka pannkakor. Dukade extra fint för mig och min älskade med en blandning av loppisfynd, IKEAporslin och fäsrka snittblommor. Vardagslyx. 






Buketten får mig att längta efter sommar och sol och härliga promenader med barnvagn...





Det gör så mycket med en fin dukning. Den mest vardagliga rätt blir genast lite lyxigare.
Jag gillar att blanda gammalt och nytt... och ett inslag av färska blommor är ett måste i vardagslyxen!

Kommentarer
Postat av: susanne wikström

så mysigt man har det när kusinen precis kommit. själv skåla mormor o morfar med ett glas vitt.

2011-02-15 @ 17:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0