året som gått

Ja, då var det 2011! Det kommer bli ett spännande år! 2010 var inte så tokigt det heller.. Här kommer några höjdpunkter av året som gått.

Resan till Thailand med med min älskling i mars var helt fantastisk. Sol, bad, dykning, utflykter och massa skön energi att ta med hem till kalla sverige.







Det Kunliga bröllopet. Jag hade den äran att jobba på slottet med att förbereda blomstren till den stora dagen. Fick träffa många duktiga florister. Fantastiskt kul och ärofyllt! 




Precis innan en semestervecka på Kreta fick jag och min älskling ett oväntat men glädjande besked. Vi ska bli föräldrar i april 2011!





Tävlade i Interfloras SM i blomsterbinderi och tog hem en förstaplats i debutantklassen och en fjärdeplats totalt!




Under hela hösten har vi dessutom gjort en omfattande renovering av butiken jag jobbar i, La Fleuriste (Göteborg)
Det har varit kämpigt och dammigt och rörigt, men fantastiskt kul nu när nästan allt är klart. Lite detaljer kvar så det blir spännande och se när det blir helt klart!

Jag undrar så hur 2011 kommer att bli. Den största utmaningen blir såklart att bli mamma! Sedan har jag ju förhoppningar om att kunna tävla lite mer, och såklart fortsätta med min blogg.  

God blomstrande fortsättning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0