mammahormoner?

Hela förmiddagen har varit städ, tvätt och pysseldag. Balkongdörren har stått på vid gavel och solen ha visat sig från sin bästa sida. (lite dåligt utnyttjande av solen kan man tycka men har man en bokad tvättid så har man...) 

Jag har liksom fallit in i någon slags städ-och-pyssel-hemma-mani... Vet inte om det beror på alla "mammahormoner" eller om det helt enkelt är vårkännslor som pirrar i kroppen, eller lite av varje kanske. Vill ha det rent och fräscht hemma och färska blommor överallt!  

På byrån i vardagsrummet står en favoritvas fylld med pingstliljor. För ett tag sedan hittade jag dom perfekt matchande ljusstakarna på loppis. Gissa om jag blev glad! 





Tulpanerna i köket har fått sällskap av en ranunkel och en pianoros.


En tavellist kan bära upp mer än bara tavlor...




Är sjukt nöjd med dagens insats och jag har faktiskt hunnit njuta av en glass i det härliga solskenet också.
I morgon blir det ny toablomma med nytt färgtema =)

Må gott 
Med blomstrande hälsningar
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0