Jag ligger lite efter...

...med bloggandet. Inte lätt att hinna med allt man vill när man är nybliven mamma.

I söndags var jag och Alva och Maria på trädgårdsdagarna på Liseberg. Vi kollade in Hattparaden, hälsade på La Fleuristekollegorna,  och kollade in alla andra utställare. Det var mysigt och lite av ett äventyr! Här är lite bilder:

 
Eriks vinnarhatt



Min chef Johan var med och tävlade. Detta är hans bidrag i form av en keps.



En härlig "klockformad" hatt gjord av Kristoff.



 
Munkeröds floristutbildning hade i vanlig ordning gjort en härlig utställning. Möbler var temat. Här är bokstavligt talat en blommig soffa.




I den här hängmattan hade jag gärna vilat mina trötta fötter!

Med blomstrande hälsningar
Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0