lite försenade fredagsbilder...

Hej på er alla fina! Hoppas ni haft en fin helg, det har jag haft i allafall. I fredags var jag en sväng på jobbet och snodde ihop några söta minidekorationer av avbrutna blommor. Det blev riktigt fint. Synd bara att jag inte hade min kamera med utan fick ta bilder med iphone... lovar att färgerna är finare i verkligheten!  




kul att så många är med och tävlar! Ni som inte är med har en chans kvar. I morgon kl 12.00 avslutas tävlingen. (se inlägget under detta)

Kommentarer
Postat av: Lilian

Gud vad du är duktig som florist! Nu vet jag vem jag ska kontakta om jag någon vacker dag ska stå brud :) /Lilian

2011-10-30 @ 16:33:07
URL: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0