Helt slut efter dagens tävling...

Idag har jag deltagit i Interfloras öppna SM-kval i Allingsås! Man kan säga att jag inte riktigt vet hur det gick eftersom man inte fick några resultat. Man får vänta till 25oktober innan man får reda på vilka poäng man fick och om man gått vidare till SM. Det vi vet är i alla fall att dom tre som hade bäst poäng var (utan inbördes ordning):

  • Lina Supstick (Prinsgatans blommor, Göteborg)
  • Johan Petterson (Floristkompaniet, Stockholm)
  • Emma Hansson (Prinsgatans blommor, Göteborg)

Jättegrattis till er! (även om man inte helt säkert kan veta om dessa tre gått till final så är det troligt att det är så) Alla tre hade jättefina arbeten. Själv är jag nöjd med mina arbeten (ett halsband och en bukett)
Eftersom det är ett SM-kval kvar kan jag inte lägga ut några bilder. Det skulle kunna ge fördel till dom som inte tävlat än. Men bilder kommer så fort resultaten släpps!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Malin!

Hade tänkt att komma och titta på söndagen, men jag var helt slut efter lördagens tävlingar... Hade varit spännande att se dina arbeten! Men får hålla mig till den 25:e. Visst var det fint material man fick?

Det ska bli spännande att se poängen, även om jag skulle tvivla på att jag gick vidare. Däremot så håller jag tummarna för! För dig också såklart.

Kram Sofie

2011-09-12 @ 11:46:12
URL: http://http:/sofiesblommor.blogspot.com
Postat av: Carolina

Malin, jag var och kollade i söndags.. Och jag tyckte dina arbeten var superfina:)

2011-09-12 @ 22:27:29
Postat av: Malin Convalaria

Tack Carolina! Dina ord värmer =)



Sofie: Ja visst var det fint material! Och mycket! Sjukt spännade det ska bli och se vilka som går vidare.

2011-09-13 @ 21:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0