tankar och funderingar


Den här tiden på året. När man inser att sommaren är slut fast solen fortfarande kan överraska med lite värme.  När man känner höstvibbar fast träden inte har skiftat färg. Vilda roenbuskar bjuder på både blommor och nypon. Det är liksom en mellantid av överflöd. En övergång. Ett avslut och en början. Nästa vecka börjar jag jobba igen efter 9 veckor ledigt. Alva ska börja dagis förskola på riktigt. Min stora lilla tjej! Vid den här tiden brukar jag ha gjort upp planer och känna mig taggad inför den kommande säsongen. Just nu är jag mest förvirrad. Har ingen aning om hur hösten kommer bli. Hmm... får nog ta en funderare och lite planeringstid ikväll. Nu ska jag hämta Alva på dagis och sedan blir det en tur till La Fleuriste och kolla schema =) kanske får man lite klarhet på saker och ting.
med blomstrande hälsningar
Malin

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag känner lite samma förvirring, har haft 7 veckors semester i sommar och börjar så smått trampa igång med olika projekt. Men vad härligt det är med höst ändå, och när man väl kommit in i lite rutiner så blir det nog bra trots allt :)

Hoppas lillan trivs på förskolan och du och din familj i nya huset! :)
Kram Sofie

2012-08-29 @ 12:18:59
URL: http://sofiesblmmor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0