På plats

Hej mina fina trogna läsare! Det ver ett tag sedan nu... lite dåligt sammvete har jag men lite skönt också att vara avkopplad snarare än uppkopplad. Jag och min familj har haft en härlig semester,( mer om det senare.) Vi är på plats i vårat hus och ni kan tro att det känns bra! Vi stortrivs. Kan redan nu flagga för att denna blomsterblogg kommer att bli lite inredningsblogg ett tag framöver. Hoppas att ni står ut. Fokus kommer ändå vara på blommorna i mitt liv.
Tanken är alltså att bloggen skall rulla på som vanligt, i mån om tid och inspiration kommer det dyka upp ett par inlägg i veckan. I bästa fall ett om dagen. Ses snart igen!
med blomstrande hälsningar Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0