En prinsessa är född

Jag har en myskänsla i kroppen. Jag vet inte varför. Kanske är det för att jag själv för inte så länge sedan fick min dotter. Kanske beror det på att jag var med och och arrangerade blommor till deras bröllop. Fint är det i allafall. Stort grattis till nyblivna föräldrarna Viktoria och Daniel. Och välkommen till världen lilla prinsessan!
På jobbet idag fick jag tillfälle at göra en riktig prinsessdekoration. En fin detalj är att jag använt st.Paula blommor och baksidan av bladen att dekorera med.

Kommentarer
Postat av: Lisa Holmgren

ÅÅ va fint Malin!

Postat av: Anna

Superfint!Hur har du fäst stpaulan?

2012-02-24 @ 09:53:54
URL: http://annaew.se
Postat av: Malin convalaria

Hej Anna!

Jag får erkänna att i just denna dekoration har jag fuskat och bara lagt dit st:paulan. Om jag skulle fästa den hade jag nog prövat kall-lim eller spray-lim.



Kram Malin

2012-02-24 @ 21:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0