"mitt blomstrande drömträd"

I fredags fick jag veta vad det förberedda tema arbetet till SM-semifinalen blir!
"Mitt blomstrande drömträd" Åh, tror ni min hjärna går på högvarv nu eller!? Så här lyder beskrinvningen på uppgiften:
  • Du ska göra en installation med beskrivningen "mitt blomstrande drömträd"
  • Tid 2h
  • Valfristorlek, monterstorlek 2*3m höjd 2,5m
  • Valfri teknik
  • Skall bedömmas på plats
  • Skall hålla till 17.00 (söndag, mässan stänger)
  • Förberedelser är tillåtet men arbetet ska färdigställas på plats
  • Endast 1 o 1 material (samma sort) får sättas samman före tävlingsstart
  • Dominans av botaniskt material. (se titel på uppgiften)
Utöver detta tema arbete kommer det att vara två hemliga uppgifter.
bilderna har jag lånat här, här och här

Jaha... ska man redan börja bli nevös alltså... hihi. Jag går nu in i första fasen, nämligen att leta inspiration och tänkbara tekniker.

Kommentarer
Postat av: Lisa Holmgren

Nu började min hjärna oxå gå på högvarv! Kommer att bli superspännande att se vad du hittar på! Önskar dig massa massa lycka till!



Mvh



Lisa

Artistic Flower Creations

Postat av: Lotten

Du kan slappna av Malin för du e bäst.

2012-02-05 @ 15:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0