Nya tag, nya möjligheter

Nytt år med nya möjligeter. Känner på mig att 2012 kommer bli ett lika händelserikt år som 2011. Här är några punkter som jag kommer att fokusera på under våren.
  • I februari börjar jag jobba 2 dagar i veckan. Ser fram emot nya utmaningar! Whiiiii vad kul!
  • Testa nya tekniker och träna inför SM.
  • 13-14april drar jag till Stockholm för att tävla i SM.
  • Hitta nytt boende som förhoppningsvis innefattar en trädgård att pyssla med.
  • Fortsätta med mitt bloggande, eftersom det ger mig inspiration. Förhopingsvis även utvecka bloggen.
  • Fortsätta gå till gymet.

Kommentarer
Postat av: Annika Tenghall

Låter som bra mål inför det nya året! Så spännande med SM, blir roligt att höra mer om :-)



Ha det gott!

Annika

2012-01-07 @ 14:48:16
URL: http://thegardenprincessdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0