Floristisk coaching

Per Benjamin med sitt team av floristiska coacherna Heidi, Lina, Nicklas, Johanna, Sara, Marianne och Hanna har släppt sina inspirernade kurser. Man blir inte lite sugen på Gran canariekursen ,eller hur! Jag har varit på kurs både hos Nicklas och Per. Marianne och jag jobbade ihop på kronprinsessan Viktoria och prins Daniels bröllop. Lina, Hanna och Heidi har jag träffat på i tävlingssammanhang. Alla är verkligen SÅ kompetenta och duktiga florister. Jag skulle verkligen rekomendera att gå på någon av dessa kurser. klicka HÄR om du vill läsa mer.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj, vilka härliga kurser!Skulle vara roligt att gå på Floristkunskap. Undrar om det räcker om man är lite "blomgalen" som förkunskap?

Lotta

2012-06-04 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0