Förgätmigej

Denna blomma må vara liten och näpen, men jag skulle aldrig glömma dess skönhet!


Kommentarer
Postat av: elin

hej, jag håller på med ett skolarbete, och jag undrar om du vet vad man utbildar sig till blomsterdekoratör vad man får göra och vad som är skillnad motför att vara en vanlig florist?

var vänlig svara fort.

2012-05-22 @ 21:05:24
URL: http://nattstad.se/elindhlberg
Postat av: Malin convalaria

Hej Elin!

Såvitt jag vet kan man bara utbilda sig till florist. Blomsterdekoratör är nog något som man utnämner sig själv till. Vet inte om det finns någon dekoratör utbildning och att man kan inrikta sig på blommor och på så sätt bli blomsterdekoratör. vet inte om jag har rätt? Kanske kan någon av mina läsare ge ett bättre svar?

2012-05-22 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0