Floristpanelen "vita liljor"

Ja, då ver det dags igen för oss i floristpanelen att tycka till om en produkt. Denna gång tar vi en närmare till på Vita liljor ur interfloras serie "härliga hemmablommor"  
 
Vita liljor 345kr
Av 5 möjliga där 5 är högst och 1 är lägst
 
Färg: Vitt är en färg som passar till det mesta och känns alltid frächt. För det mesta gillar jag färg men ibland kan det vara skönt och ha det lite mer avskalat.
Form: En hög rundbunden bukett. Liljor gör sig bäst med lite luft omkring sig.
Mateialval: Vita liljor och steelgrass. Jag tillhör skaran som gillar när blommor doftar vilket liljor gör. Jag tycker att doften höjer upp denna annars lite strama bukett. Steelgrass bryter liljeformen och förlänger buketten fint.
Priset: Känns mycket prisvärd. Man får mycket volym för pengarna.
Helhet: Stram, klassisk och lyxig. För en femma i betyg hade jag velat sett något mer till liljorna, kanske fontängräs eller lite lyxiga pärlor på ståna.
Användningsområde: Den här buketten hade jag med glädje tagit med mig hem. Vilken superlyx att ha en stor bukett doftande liljor i hallen! Men jag tycker också att det är en underbar bukett att ge bort till en väninna som gillar liljor. Jag själv hade uppskattat denna bukett!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0