Tack och Tips

Än en gång, TACK snälla ni för alla grattis och fina komentarer. Det värmer hela mig och jag blir så stolt och glad. NI är bäst!  
 
Och så kommer ett litet tips:
Om ni är nyfikna på hur det såg ut under tävlingens (Elmia Flower Grand Prix) gång och hur jag byggde upp mina arbeten tycker jag att ni ska gå in på Åsas blogg flowers. Åsa utbildar sig till florist på sötåsen och hade som uppgift att föjla mig under dagen. Gå in och kolla Här 
Bilden är lånad från flowers.blogg.se
 
med blomstrande häsningar
Malin

Kommentarer
Postat av: Filip

Hej Malin! Jag är intresserad av ett samarbete med din blogg, hur kan jag komma i kontakt med dig?

Svar: Hej Filip! Det går bra att maila mig: [email protected]
Malin Svahn

2012-10-22 @ 14:07:10
URL: http://metapic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0