Brudbukett karamell

 
Love is in the air. Bara 10 dagar kvar till alla hjärtans dag. Många blivande brudpar är i full färd att gå på bröllopsmässor och inte minst försöka lista ut hur just deras perfekta brudbukett kommer att se ut. Denna vecka kommer jag lägga extra krut på brudbuketter här på bloggen. Bröllopsyra kommer råda veckan ut. Hoppas att ni hänger med! Jag delar gärna med mig av min kunskap så tveka inte att fråga om det är något ni undrar. Jag svarar så gott jag kan. Vi kickstartar veckan med en härligt färgglad karamell. 
 
Material:
  • santini curmit
  • santini ljusgul
  • ranunkel aprikos
  • pepita kvistros
  • ardisia (bär)
  • senecio (ärtor på tråd)
  • pärlhyacint
  • avbladade murgrönerankor
  • pärlnålar
  • buljongtråd
  • oasishållare inklädd i ullgarn
Den här brudbuketten är gjord i oasis. Fördelen med det är att man kan få en perfekt form och att man får bra hållbarhet på buketten då blommorna får vatten. 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

så härlig!! Fantastiskt gjort Malin!

2013-02-04 @ 12:20:31
URL: http://lavendulas.se
Postat av: Pyssel & Papp

Vilken härligt glad bukett. Den ser liksom god ut :)

2013-02-06 @ 08:58:20
URL: http://pysselochpapp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0