brudbukett syren

 
Då var vi inne på dag fyra på bröllopsveckan här på bloggen! Hoppas att ni blir inspirerade och lite giftassugna. Jag undrar om jag någonsin skulle kunna bestämma mig (om jag nu blir gift någon gång, blink, blink) Det finns ju så mycket fint!! Så många olika kombinationer och modeller. Man kanske kunde köra "mellovarianten" med "bukettbyten"  istället för klädbyten. Då hade man ju kunnat välja typ tre buketter, en till ceremonin, en till middagen och en för festen! Det vore väl nåt....
 
 
Åter till ordningen. Den här lila skönheten har jag bundit direkt i handen. Som bas och mellanstick har jag använt syren. Björkriset och axen har jag surrat upp på en tråd och virat runt om buketten. 
 
material
  • Ros sahara 
  • tulpan parrot
  • vinröd ranunkel
  • clematis
  • syren
  • färgat björkris
  • färgade kornax
  • dekorationstråd och pärlnålar
  • sidenband
 
med blomstrande hälsningar 
Malin

Kommentarer
Postat av: Thomas Bjornbraten

Behagligt vackert!

2013-03-17 @ 23:23:07
URL: http://www.corsageblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0