En fantastisk dag med en fantastisk tjej på ett fantastiskt ställe!

Den underbara känslan när man öppnar dörren och en underbar doft av Jasmine slår emot en.
Dom två sakerna i världen jag inte kan se mig mätt på, min dotter och blommor. Kameliaknoppen hittade vi på marken.
För att inte tala om att gå in i tropikhuset och känna att man faktiskt inte fryser längre!
Jag rekomenderar varmt att besöka palmhuset på trädgårdsföreningen i Göteborg. Med någon du tycker om eller alldeles själv. Som balsam för själen.
Just nu blommar Kameliorna för fullt. Hur underbara är dom inte!? Och vackrase färgerna dessutom.  
En fantastisk dag... 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oh kamelior! Jag tänkte jag skulle försöka hinna med ett besök där innan utställningen stänger. Visst ä det något alldeles speciellt med kamelior...
Kram Emelie

Svar: Gör't! Det var fantastiskt =)
Malin Svahn

2013-02-12 @ 10:23:28
URL: http://www.svenskablomsterbloggar.se
Postat av: Erica

"Två saker jag inte kan se mig mätt på... min dotter och blommor" .... Adam då, Malin :p hihi

Svar: Han kommer på tredje plats ;) hihi
Malin Svahn

2013-02-12 @ 13:32:40
URL: http://detskavagottoleva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0