Vårkänslor och pirr i magen

I morgon bär det av mot hufvudstaden för formex! Höga förväntningar och så mycket man vill hinna se på kort tid. Ni som redan har varit där, vad får man inte missa?

Lördagskvällen bjuder dessutom på partaj i form av interfloras 90årskalas på Berns! Det ska bli så kul att träffa alla härliga kollegor. Nä, nu får jag nog ta och förbereda det sista inför tidig avfärd i morgon. Wiho! Ses på formex!

Jo förresten, jag kommer att finnas på instagram om ni vill hålla er uppdaterade, malinsvahn heter jag där. Och dom härliga buketterna gjorde jag härom dagen. Vårpasteller, mums! Over and out!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Söta buketter! Och jättesnygg ny bloggdesign!
Kram Emelie

2013-01-19 @ 10:40:44
URL: http://www.svenskablomsterbloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0