Styling på företag

Dag har jag varit på ett företag och vår-dekorerat! det är alltid skoj att komma ut på företag och se sina blommor i en annan miljö än butiken. Temat var tulpaner och videkissar. Upplägget är enkelhet så inget tillkrånglat.


I entrén möts man av en stor vas med vita franska tulpaner. Visst blir det fin effekt av att tulpanerna får stanna i vasen!?


Kvadratiska glasvasar proppade med videkissar

Inne i Konferensrummet lade jag dessa fluffiga och gossiga videäggen på fat. (Nej, jag har inte limmat alla videkissar. Man kan köpa dessa ägg färdiga)


Chefens Altovas fylldes med vita tulpaner och i fönstret ser ni.... just de! VIDEKISSAR!




...och sist men inte minst så fyllde vi (jag och min praktikant Anna-Karin) en stor kruka med vide.




Enkelt och snyggt, inte sant?

Det var allt för idag!
Kramifolia


Kommentarer
Postat av: Marie Erbéus

Malin! Nu har jag sett bilderna. Så vackert du har gjort det. Vår och vinter allt i ett. Gunilla var så nöjd.

Ringer lite senare!

Sprider din blogg till kontoret!



Kram och tack

Marie

2010-02-03 @ 09:33:31
Postat av: Malin

Vad Kul! Tack!



Allt gott!

Kram Malin

2010-02-03 @ 14:37:04
URL: http://convalaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0