Tävla och vinn: Tulpanbukett från interflora.se

 

Låt oss fira tulpanens dag!

Visste du att det är tulpanens dag den 15:e januari?  Nu har du chansen att vinna en bukett tulpaner som du får hemskickad till dig med Blommogram, just den dagen. Tävlingen är ett samarbete mellan Interflora och blomsterbloggarna Convalaria, Lavendulas och Sofies blommor.

 

Du har chansen att vinna en krispigt härlig tulpanbukett ur sortimentet på interflora.se. Du väljer själv ut vilken bukett du vill vinna, och får den levererad hem till dig på Tulpanens dag.

 

Såhär gör du för att vara med och tävla:

1.         Gå in på interflora.se och välj ut vilken tulpanbukett du skulle vilja ha hemma. Det är buketterna under kategorin Tulpaner som du har chansen att vinna. Observera att nalle eller choklad inte ingår i vinsten.

 

2.         Lämna en kommentar där du anger vilken bukett du vill vinna, och motivera varför. Du kan lämna din kommentar hos Sofies blommor, Lavendulas eller här hos mig. Tänk på att du endast kan vara med och tävla en gång. Det är alltså en kommentar/tävlingsbidrag per person som gäller, du väljer själv på vilken blogg du vill lämna din kommentar.

 

Du har till den 14/1 kl 17.00 på dig! Lycka till!

Därefter utses en vinnare, som sedan kontaktas via e-mail samma kväll. Då vinnaren kontaktas tar vi även adressuppgifterna dit buketten skall levereras.  

 

*Tävlingen pågår t o m. den 14/1 2013 kl, 17.00. En tulpanbukett hemskickad med Blommogram ligger i potten. Ev. vinstskatt betalas av vinnarna. Bästa motivering utses av representanter från Interflora, Lavenduals, Convalaria och Sofies blommor, juryns beslut kan ej överklagas.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag skulle inte ha något emot att vinna buketten romantiska tulpaner! Varför - jag vet inte hur många blommogrambuketter jag gjorde under de åren jag jobbade i butik. Men jag har faktiskt aldrig själv fått något blommogram. Så därför hade jag så klart tyckt det vore jättespännande att få en fin bukett hemskickad ;)

2013-01-11 @ 10:16:15
URL: http://www.svenskablomsterbloggar.se/
Postat av: Nathy DeMecho

Romantiska tulpaner hade passat fint på vårt matbord här hemma. Jag älskar blommor och går i drömmarna att en dag bli florist, trots detta får jag aldrig några blommor även fast att det oftast är vad jag brukar "önska" mig vid min födelsedag, och som arbetssökande så räcker inte alltid pengarna till att kunna köpa sig en härlig färsk bukett.

2013-01-11 @ 10:36:15
URL: http://nathydemecho.blogg.se
Postat av: Anna Svahn

Jag skulle vilja ställa Snövits bukett mitt på bordet så att Johannes inte ser TVn, jag förtjänar den eftersom jag är sjuk, buketten jag fick av dig efter nyår är ledsen och jag är världens bästa lillasyster!

Okej, jag kanske inte har i den här tävlingen att göra. Men jag tänkte i alla fall ge dig en kommentar här på bloggen :)

2013-01-11 @ 10:50:27
URL: http://annasvahn.spotlife.se
Postat av: Ann

Tulpaner ranukler skulle passa fantastiskt i min i övrigt finfint vårpiffade lounge. Pricken över i helt enkelt.

2013-01-11 @ 12:40:45
Postat av: AnnaKaize

Jag skulle vilja ge denna fantastiska lyxbukett till min underbara mamma som älskar tulpaner o som dessutom fyller år den 13/1. Den skulle verkligen förgylla hennes vardag o göra henne glad :)
http://www.interflora.se/order.asp?ProductCategoryID=3&ProductID=5727

2013-01-11 @ 12:42:18
Postat av: Anne Mäkelä Tapper

Våryra tulpanbukett passar underbart så här på det nya året för att pigga upp i sjukdomstider..

2013-01-11 @ 16:33:29
Postat av: Pia Melkersson

Den vackraste blomman: tulpaner:)))
Den lila gruppen skulle jag vilja ha :-0

2013-01-11 @ 16:35:45
Postat av: Marie-Louise Bonneck

Det vore helt fantastiskt att få vinna en krispigt fräsch bukett med lila tulpaner att få ställa på köksbordet! Har varit ganska krasslig sen en tid tillbaka pga tunga cytostatikabehandlingar och skulle verkligen uppskatta lite blomsterfägring. Tulpaner är såååå vackra!

2013-01-11 @ 17:05:16
Postat av: annika

Jag önskar mig månadsbukett januari

min nmotivering
Är less på att vara goda grannen, duktiga kollegan, bästa vännen, fantastiske släktingen och världens bästa mamma. Vill bara vara jag för en liten stund och få lukta på vackra tulpaner och glömma bort stress o måsten

2013-01-12 @ 08:25:47
URL: http://flinkan69.bloggplatsen.se
Postat av: Helene Görrel

Hej! Jag skulle vilja vinna Romantiska tulpaner. Dessa skulle jag ge till min kära man när vi nu firar 25 årig bröllopsdag och samtidigt passa på att tala om för honom att han är luften jag andas och det bästa som finns på jorden förutom våra 4 härliga barn. Kram

2013-01-12 @ 09:52:12
Postat av: susanne wikström

Hej! Jag skulle vilja vinna snövitbuketten. den hade gjort sig fin i mitt vardagsrum.

2013-01-12 @ 11:17:10
Postat av: hanna

jag hade blivit så otroligt glad om jag hade fått en sådan här fin tulpanbukett http://www.interflora.se/order.asp?ProductCategoryID=42&ProductID=5726
jag har själv aldrig upplevt känsln av att få blommor, bara ge. och efter en slitsam jul och nyår i butiken tyvker jag att jag kan vara värd en härlig tulpanbukett. jag skulle bli så otroligt glad. :-)

2013-01-12 @ 20:40:58
URL: http://hannasigvardson.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej hej!

Jag skulle vilja vinna Tulpaner ranukler!
Blommor gör en så glad och det har varit lite deppigt här hemma ett tag med sjukdom och annat trist, en fin bukett hade piggat upp oss alla fyra är jag övertygad om!
:)

2013-01-13 @ 09:19:12
URL: http://www.dobelieve.blogg.se
Postat av: Susanne

Jag skulle mitt i allt vårt byggkaos behöva en underbar bukett. Tulpaner Lyx för att lyxa till det är fantastisk. Men just nu räcker det med en enda liten blomma för att jag skulle bli lycklig.

2013-01-14 @ 10:16:52
Postat av: Pia

Jag skulle önska mig januaribuketten som en krya-på-mig-själv present och ett grattis i förskott till mig själv.

2013-01-14 @ 12:49:06
Postat av: Matilda

Månadsbukett Januari tycker jag är såå fin ända sen jag såg den här i floristpanelen :-) Varför jag ska vinna? Jag tycker det ser så kalt ut här hemma nu när jag tagit bort julsakerna. Denna vackra bukett skulle verkligen liva upp det innan våren kommer till oss.

2013-01-14 @ 16:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0