Fröken svår

"Frökens vår" (kan ju inte låta bli att ordvista lite...)
Alvas (och min!) nya favoritmössa. Kan liksom inte riktigt hjälpa att jag faller för allt som är rosa och blommigt, hihi. Min fina goa tjej som för det mesta inte alls är särskilt svår.  Det är min vän Sofie och hennes mamma Helén som gör så fina mössor. Alla mössor är unika och går att kolla in HÄR 
 
Såhär skriver Sofie på sin blogg;
Fröken Svår startade som ett UF-företag för många år sedan, men de senaste åren har hon legat i dvala. Det var dags att väcka Fröken Svår till liv, och vad passar bättre än det lite kaxiga namnet på söta barnmössor?
Helén och Sofie (mor och dotter) beslöt sig för att börja sy barnmössor i liten skala, alla är individuella och helt unika, vissa finns i samma mönster, men aldrig med samma dekoration. Välkommen att ta en titt på mössorna, och kanske beställa en? Först till kvarn gäller!

Kommentarer
Postat av: Amelie Håkansson


Hej!

Ni har en väldigt fin sida och blogg, som jag blivit tipsad om. Vi har en serie som heter Blomsterflickan som utspelar sig i en blomsterbutik, en väldigt fin och unik romantisk komedi-serie med korta avsnitt. Det här är något som era besökare säkert skulle tycka det vore roligt att få tips om. Jag skickar med en länk till det första avsnittet, som är enkelt att embedda om ni tycker om serien :)


http://www.youtube.com/watchv=iH1odOqakuM&list=PL8evsp9WrE5d-WYBHAKhHgr9NbX7jVKG3


Svar: Tack för dina fina ord. Det låter spännande! tyvär funkar inte länken(?) med blomstrande hälsningar
Malin
Malin Svahn

2013-05-02 @ 15:42:59
URL: http://pocketent.tv/blomsterflickan
Postat av: Sofie

Sötaste Alva!!

2013-05-04 @ 17:20:14
URL: http://sofiesblommor.blogspot.com
Postat av: Amelie Håkansson

Har du någon mailadress jag kan nå dig på? Lättare att få till länkar då. Vänligen, Amelie

2013-05-06 @ 10:32:19
Postat av: Amelie Håkansson

Har du någon mailadress jag kan nå dig på? Lättare att få till länkar då. Vänligen, Amelie

Malin Svahn

2013-05-06 @ 10:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0