En hälsning med solens glitter och vågornas brus i viken

Idag har jag gjort denna fina sorgdekoration.  Jag utgick från den fantastiskt vackra korttexten (se rubrik) Jag blir väldigt inspirerad att göra vackra och personliga dekorationer när man vet att det ska stå något personligt och fint på kortet/bandet. Det känns äkta och genomtänkt.
Kundens önskan i det här fallet var en sorgdekoration i vitt och någon mer färg. Vi fick fria händer.



Matrerial:

  • vit lejongap
  • vit ros
  • vit anthurium
  • solidaster
  • solros (solens glitter)
  • cypress

Jag har jobbat med paralell stickteknink. Modellen kallar vi för "sommaräng" Mycket finare och mer personligt än "vanliga traditionella"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0