Grattis Adam älskling!

Idag har jag inte bloggat så mycket (ingenting förutom detta inlägget faktiskt!) Det är Adams födelsedag och vi har firat det med att gå ut och äta på Skojarbacken, en favorit numera! Vi funderar starkt på att fira nyår där faktiskt =) Eftersom man inte ska prata om en mans ålder (eller?) så ska jag inte nämna att det bara är två år kvar till 30 nudå... ops! hihi =)




I morgon ska jag försöka ta lite bilder på blommor jag har gjort. Det är inte lätt att hinna med det när det är så mycket att göra! Dessutom hinner man knappt göra klart en bukett eller julgrupp förrens den blir såld eller går ut på bud.... Vilket är jättekul! ska försöka i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0