En vecka kvar till drömresan!

Idag är det en vecka kvar till min och Adams resa till Thailand! Tror ni jag börjar få resfeber eller!?  Det är dessutom min sista lediga dag innan resan så jag har en del att fixa med idag. Lite inköp kvar och så tänkte jag påbörja en packlista (annars glömmer jag nåt, garanterat!)

Jag hoppas på två veckor med massa äventyr, Inspiration och lite avkoppling.. och framförallt att ladda batterierna så att man orkar med det sista av vintern. 

Här är lite bilder från vårat hotell Honey Resort , Kata Phuket. Visst ser det härligt ut!? hoppas att det är lika bra som det ser ut på bilderna

       

En del av resan är betald med ett presentkort som jag vann på Elmia flower grand prix förra året  =)

 För att komma till inlägget om tävlingen klicka HÄR


Kommentarer
Postat av: Matilda

det står att det är i Karon?

2010-02-23 @ 10:38:51
Postat av: Malin convalaria

Matilda: Ja det såg jag nu! Kata och Karon ligger ju precis brevid varandra... hm... hade helt för mig att det var vid Kata beach vi skulle bo men det kanske bara är stranden som heter så? aja... härligt ska det bli i allafall =)

2010-02-23 @ 13:26:56
URL: http://convalaria.blogg.se/
Postat av: Matilda

ja det är ingen förlust vart ni hamnar båda ställena är ju underbara :-)

2010-02-24 @ 15:08:40
Postat av: Elin

Fin blogg :)

2010-02-24 @ 18:05:16
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vi var på Kata för ett år sen, härligt!!

I Karon kan ni spela minigolf bland dinosaurusar, och .. missa inte orkidéefarmen som ligger lite längre sydost ut.

njut och må bra! kram

2010-03-01 @ 18:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0