förra veckan kom min favorit tidning blomsterbranschen!

Blomsterbranchen är en tidning som bara interflora (blommogram)-anslutna butiker får ta del av (så tror jag i allafall) Det är alltså en branchtidning. Den innehåller massa bra tips och spännande läsning som rör just min branch =) Den kommer ut 8gånger/år om jag inte minns fel....
Jag kastar mig alltid över den när den kommer. Har med mig den överallt... på lunchen, på bussen hem, hemma! Känner mig faktiskt lite nördig när jag sitter djupt försjunken på bussen och läser om säsongens trender. För jag är nog lite nördig när det gäller blommor. Man kan ju lungt säga att man är lite yrkesskadad! Kollar alltid in andras blommor när jag är bortbjuden. Och ingen blir nog så glad som jag när dom första krokusarna visar sig på våren =)
just därför älskar jag tidningen blomsterbranschen! Där finns ju lika nördiga personer som jag. Jag känner mig som hemma!

Nåja... att vara nördig på blommor är ändå inte så hemskt.....



Nu ska jag snart iväg till jobbet... och jag har nog någon artikel kvar att läsa, så blomsterbranschen ligger redan i väskan!

Pussilago & kramifolia

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina ord, dem blir vi glada för!

2010-01-11 @ 19:06:23
Postat av: Emma Forsgren

ooo,, jag är precis lika nördig! ;)

2010-01-12 @ 09:40:37
URL: http://flowerart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0