Spännande och fullspeckad vecka

Denna vecka är helt fullspäckad! Både på jobbet och privat! På jobbet handlar det mest om att städa och få bort julen/in med våren men även planering och schema... denna vecka ska ju alla företag bli av med julen och få våriga dekorationer i stället. Vårschema skall göras, högtider och tillställningar ska planeras.  

Ikväll ska jag på smygläsningen av filmfestivalen Vi ska göra en liten sponsring med blommor dit.  

På onsdag ska vi ha ett lunchmöte och diskutera om-när-var-och-hur vi ska ha en bröllopsinspirationskväll! Det kommer bli spännande. måste säga att jag är superladdad! Hoppas attt det blir av. =)

Privat så är det mycket träning som gäller nu... vill ju komma i sommarkläderna redan i Mars då jag och Adam åker till Thailand! =)

Ska försöka hinna med att ta lite kort idag så ni får se vad jag pysslar med =)




färgat björkris-vårigt och fint? Med rätt tillbehör blir det rätt snyggt faktiskt =)

Ha en bra dag!
Kramifolia


Kommentarer
Postat av: Tina

Härligt med vårkänslor i butiken! lika kul som julen infinner sej, lika skönt är det när fräscha våren närmar sej. nya möjligheter. Finns tillgänglig lite närsom i veckan. Längtar såå efter blommorna! Kram!

2010-01-12 @ 10:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0