dopinspiration

Liten Alva ska snart döpas. Det är mycket bestyr kan jag lova! (allt ska ju hinnas med mellan amning, blöjbyten och soliga picknik´s!) Just nu funderar jag mycket över bordsdekorationerna. Jag har en ganska klar bild på hur jag vill ha det. Har surfat runt lite och hittat lite inspirerande bilder så får ni en liten känsla om hur jag tänker.


denna bild kommer från cesars trädgård. Övriga bilder vet jag inte riktigt var jag har hittat. (hojta till om du känner igen din bild så länkar jag såklart)


 

 

Grundtanken är många småvaser med sommarblomster. Färgsättingen är inte helt klar, det beror lite på vad jag får tag på men jag kan ju erkänna att det lutar mot rosa =)






Kommentarer
Postat av: Madame C

Hej Malin,

Åh, vad roligt att få vara med och inspirera inför förberedelser till dopet. En ära! Hoppas, hoppas du visar bilder av hur det blev:) Rosa låter väl hur passande som helst vid barndop av en liten tjej;)

Kram!

2011-07-01 @ 10:33:40
URL: http://cesarstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0