Finaste prinsesståtan och en glad påsk

Nu har jag och familjen kommit hem från allt påskfirande. Vilken härlig helg med massa mat, godis och mys med familjerna! En glad påsk helt enkelt. Nu laddar jag för veckan som kommer. Der är ju SM till helgen som ni säkert förstått vid det här laget. Och jag kommer att ha ett pressat schema för att hinna med alla förberedelser. På torsdag packar vi bilen för en helg i stockholm.  Så om jag är lite frånvarande denna vecka så vet ni varför.

Den här fina prinsesstårtan gjorde jag och min syster Anna i går. Vi och resten av familjen blev mycket nöjda!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken läcker tårta! Vad duktiga du och din syster är! Lotta

2012-04-17 @ 17:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0