Lek med instagram

Lite efter alla andra har jag upptäckt instagram. Hur kul som helst! Typ allt man fotar blir bra utan större anstängning. Här har jag fotat lite cyklamen som jag har på vår uteplats. Har alltid lite blandade känslor för cyklamen. Lite tantblomma är den ändå och egentligen är det inte själva blommorna utan bladen jag gillar. Och det faktum att den klarar kyla väldigt bra. Just såhär i början av säsongen kan jag inte motstå ett inköp. Det hör liksom årstiden till. Lite som julstjärnor till jul....
Med blomstrande hälsningar
Malin

 

uppdate: om ni vill följa mig på instagram så heter jag malinsvahn


Kommentarer
Postat av: Sofie

Köpte också hem cyklamen för två veckor sedan... tantigt men jag gillar't!

Vad heter du på instagram? :)

Svar: malinsvahn
Malin Svahn

2012-08-31 @ 11:09:40
URL: http://sofiesblmmor.blogspot.com
Postat av: betty

Jag gillar framför allt doften, lite som luktärter =)

2012-09-01 @ 19:53:35
URL: http://www.prettybetty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0