en liten förklaring...

Det har figurerat endel kollage på bloggen den senaste tiden. Delvis beror det på att jag precis har lärt mig (!) delvis beror det på att när jag bläddrar i arkiven inser jag att jag har mycket bilder som aldrig visats här på bloggen. Det i sin tur beror nog på att jag inte har haft "något vettigt" att skriva om som handlar om bilderna... Det har jag ju inte nu heller men jag har tillräckligt många bilder för att sätta ihop en fint kollage.
Jag drömmer mig bort till sommar och vackra trädgårdar.
...och detta kommer garanterat inte bli det sista kollaget!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du tar jättefina bilder Malin, så jag ser fram emot många fler kollage!

Vilket program gör du dem i?

:)

2012-02-08 @ 20:41:49
URL: http://sofiesblommor.blogspot.com
Postat av: Malin convalaria

Hej Sofie! Tack för värmande ord =) Jag använder www.picnik.com

Tyvär kommer sidan att läggas ner i april... :( Måste hitta någon annan bra (och lätt!) sida att jobba med.

2012-02-10 @ 08:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0