då var man tillbaka i göteborg...

...efter en härlig julhelg! Hoppas att ni alla har aft en toppenhelg, för det har jag haft.

 Det blev trots allt en vit jul i år. Jag ärlskar snö. =) Allt blir så mycket vackrare och ljusare.


Så här mycket snö var det hos min pappa


Det blev många timmar i bilen. Jag fick för det mesta sitta på passagerarsidan och kolla på alla vackra vinterträd




Vi hann allt med några härliga vinterpromenader mellan all mat också =)


Tydligen hade man varit ganska snäll i år =) det här är alla julklappar som tomten kom med!


bla en kamera som jag inte hunnit leka med än...

Imorgon är det jobb som gäller... städa efter julen och pynta om till nyår står på schemat!

Kramifolia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0