dagens lunchpromenad i bilder

promenerade en sväng genom alltid-lika-mysiga Haga för att sedan stöta på den här superlånga trappan!



Trappan slutade vid Skansen Kronan (ett gammalt militärt utkikstorn tror jag att det är)


fin utsikt



Det höga tornet man ser är vasakyrkan. Precis brevid den ligger La Fleuriste ( www.lafleuriste.se ), där jag jobbar.


Vägen ner blev jobbigare... isgata hela vägen... jag fick verkligen se upp!


På vägen hem gick jag förbi den här sagolika grinden...


det var den promenaden det... kan lova att det blir fler lunchpromenader!


Kommentarer
Postat av: Christina

Ha! Lustigt, du har plåtat en av mina favoritgrindar som jag teckna av för ca 15 år sen!

2009-12-31 @ 17:21:30
Postat av: susanna

har jag berättat om min lunchpromenad ^^....

2010-01-17 @ 11:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0