Ledig=full rulle

  • Idag är det min sista lediga dag innan julafton... jag har en lång lista på saker jag ska hinna med idag!

  • blogga =)
  • diska
  • tvätta
  • fixa lunch till mig och hjärtat
  • göra julklappslista
  • göra julklappsinköpen (sista chansen typ)
  • slå in julkappar =)
  • skicka julkorten (16dec ska dom senast ligga på lådan)
  • löpning ikväll


Det känns som om det kommer att vara 100% jobb dom närmaste dagarna. Av erfarenhet vet jag att det känns så mycket skönare om man fixat klart det mesta innan den mest hektiska veckan på året. Dessutom mår man (jag i allafall) mycket bättre om det är fint hemma och man har sina favoritkläder tvättade.
Jag har nämligen upptäckt att när jag känner mig fin och när jag tycker det är fint hemma så mår jag mycket bättre och då går allt också mycket bättre =)

sen var det ju det här med att ladda batterierna... ja ja jag ska försöka ta det lite lugnt också... om jag hinner...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0