Ny kategori - Toablomma

Någon kanske har lagt märke till att jag lägger upp bilder på olika blommor jag har i mitt badrum. Tänkte att jag skulle samla alla Toablommor under en kategori =)

Tanken med en toablomma är att:

  • Den ska vara enkel och inte för dyr
  • Att den faktisk alltid ska finnas där (om det så bara är en kvist man plockat själv!)
  • Att den ska lysa upp min morgon (och kväll för den delen) på en plats som jag faktisk spenderar lite tid i varje dag.

Min åsikt är verkligen att varenda människa är värd att ha fäska snittblommor hemma! (om så bara en liten toablomma) Det som är så bra med toablomman är att den inte behöver vara överdådig. Man behöver alltså inte lägga en förmögenhet på sin toablomma. Jag brukar hålla mig runt 25-50kr lite vardagslyx helt enkelt!

Detta är veckans toablomma


Jag längtar sjukt mycket efter solen just nu... därför blev valet lätt - en solros såklart! Enkelt och glatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0